دوشنبه, 04 بهمن 1395

تاریخچه پایدار

سوابق روشن وتجربیات ارزشمند این مجموعه در حوزه خدمات لوازم خانگی و صنعتی به همشهریان محترم که حجم ، تعداد و تنوع مشترکین بهره مند از خدمات این واحد ، موید حسن سوابق مذکور میباشد ، همواره باعث افتخار ومباهات این مجموعه می باشد.

خدمات طلایی پایدار با اتكا به تجارب و پشتوانه قوي فني و تخصصي  در حوزه تعمیرات لباسشویی ، ظرفشویی ، یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، جاروبرقی و ماکروویو هم اکنون مشغول به ارائه خدمات در این زمینه به کل کشور عزیزمان میباشد پایدار سرویس جزو نمایندگان رسمی خدمات پس از فروش و انجمن نظام صنفي و اتحادیه محترم بوده و داراي پروانه کسب مي باشد.
خدمات طلایی پایدار که به مدیریت مهندس مهدی فلاح نژاد اداره می شود دارای نمایندگی در سراسر کشور بوده وگارانتی دهنده برندهای معروف جهان میباشد و از شبكه گسترده خدمات خود  در سراسر كشور حمایت و پشتيباني مي كند و آرامش مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است .

 

  • زمينه اصلي فعاليت هاي شركت به شرح زير مي باشد:

1- ارائه دهنده گارانتی 36 ماهه و پشتیبانی  تعهد خدمات 10 ساله  برای محصولات لوازم خانگی خارجی

2- نصب وراه اندازی و خدمات پس از فروش لوازم خانگی در سراسر کشور

3- نصب وراه اندازی وخدمات پس از فروش محصولات صنعتی و فروشگاهی

4- عرضه انواع قطعات اصلي لباسشویی ، ظرفشویی ، یخچال وفریزر، جاروبرقی و ماکروویو

5- پشتيباني و خدمات پس از فروش متناسب با نياز مشتريان و سرویسهای دوره ای رایگان

6- ارائه محصولات شوینده و جرم گیر برای ماشین های لباسشویی و ماشین های ظرفشویی

7- برگزاری دوره های  فنی و مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع

 

  • رسالت مجموعه پایدار سرویس:
  •  احترام کامل به حقوق مشتری و تکریم ارباب رجوع
  •  ارائه خدمات با کیفیت ، سرعت ، دقت و هزینه مناسب با هدف جلب رضایت مشتری
  •  ارائه مشاوره و توضیحات فنی دقیق به مشتریان
  •  ارائه خدمات خارج از گارانتی و سرویس دوره ای رایگان  برای کمک به مشتریان
  •  رسیدگی سریع و دقیق به انتقادات و شکایات مشتریان در سراسر کشور
  •   رسیدن به جایگاه اولین و بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش مطمئن و پایدار درسراسر کشور
  • منشور حقوق مشتریان پایدار سرویس:
    •  مشتري حق دارد که سوال کند تا جواب شفاف و قانع کننده دریافت نماید .
    •  مشتري حق دارد که بداند چه نوع خدماتی و با چه ویژگی ها و شرایطی دریافت می نماید .
    •  مشتري حق دارد که بداند چه ضمانتها و شرایطی در پشتیبانی محصول و خدمات مجموعه پایدار قراردارد .
    •  مشتري حق دارد که بداند به چه دلیل و وجوه تمایزي از خدمات ما استفاده می کند.
    •  مشتري حق دارد که بهترین را براساس دانسته ها و سلیقه خود انتخاب نماید .
    •  مشتري حق دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن به خدمات پیش ، درحین و پس از فروش سازمان پایدار سرویس دسترسی نماید
    •  مشتري حق دارد که دانسته هاي خود را بطور منطقی از سازمان طلب نموده و دریافت نماید .
    • مشتري بهترین داور ما بین تعهدات و اعمال ما می باشد.                                                                                                                                                                                    
    •  بدست آوردن یک مشتري نیازمند صرف هفته ها ، ماهها وقت و منابع سازمان بوده و یک لحظه غفلت باعث از دست دادن مشتري می گردد

 

 

امروزه توجه به كيفيت كالا که از مهمترين وظايف شركت هاي واردتی میباشد ، خدمات پس از فروش ضامن حفظ اين كيفيت و اعتبار بخشیدن به آن  برند بوده

لذا مجموعه خدمات طلایی پایدار در همین راستا تمامی اهداف خود را برنامه ریزی کرده و می کوشد همواره بهترين شركت خدمات رسان در زمینه خدمات پس از فروش لوازم خانگی در ايران باشد.

تمامی حقوق این وبسایت برای پایدار سرویس محفوظ می باشد.

به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید
طراحی و بهینه سازی