پنج شنبه, 05 اسفند 1395

درباره پایدار سرویس

 سوابق روشن وتجربیات ارزشمند این مجموعه در حوزه خدمات لوازم خانگی و صنعتی به همشهریان محترم که حجم ، تعداد و تنوع مشترکین بهره مند از خدمات این واحد ، موید حسن سوابق مذکور میباشد ، همواره باعث افتخار ومباهات این مجموعه می باشد.

 خدمات طلایی پایدار با اتكا به تجارب و پشتوانه قوي فني و تخصصي  در حوزه تعمیرات لباسشویی ، ظرفشویی ، یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، جاروبرقی و ماکروویو هم اکنون مشغول به ارائه خدمات در این زمینه به کل کشور عزیزمان میباشد پایدار سرویس جزو نمایندگان رسمی خدمات پس از فروش و انجمن نظام صنفي و اتحادیه محترم بوده و داراي پروانه کسب مي باشد. 

خدمات طلایی پایدار که به مدیریت مهندس مهدی فلاح نژاد اداره می شود دارای نمایندگی در سراسر کشور بوده وگارانتی دهنده برندهای معروف جهان میباشد و از شبكه گسترده خدمات خود  در سراسر كشور حمایت و پشتيباني مي كند و آرامش مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است .

 

  • زمينه اصلي فعاليت ها به شرح زير مي باشد:

1- ارائه دهنده گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی  تعهد خدمات 10 ساله  برای محصولات لوازم خانگی خارجی

2- نصب وراه اندازی و خدمات پس از فروش لوازم خانگی در سراسر کشور

3- نصب وراه اندازی وخدمات پس از فروش محصولات صنعتی و فروشگاهی

4- عرضه انواع قطعات اصلي لباسشویی ، ظرفشویی ، یخچال وفریزر، جاروبرقی و ماکروویو

5- پشتيباني و خدمات پس از فروش متناسب با نياز مشتريان و سرویسهای دوره ای رایگان

6- ارائه محصولات شوینده و جرم گیر برای ماشین های لباسشویی و ماشین های ظرفشویی

7- برگزاری دوره های  فنی و مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع

 

  • رسالت مجموعه پایدار سرویس:
  •  احترام کامل به حقوق مشتری و تکریم ارباب رجوع
  •  ارائه خدمات با کیفیت ، سرعت ، دقت و هزینه مناسب با هدف جلب رضایت مشتری
  •  ارائه مشاوره و توضیحات فنی دقیق به مشتریان
  •  ارائه خدمات خارج از گارانتی و سرویس دوره ای رایگان  برای کمک به مشتریان
  •  رسیدگی سریع و دقیق به انتقادات و شکایات مشتریان در سراسر کشور
  •   رسیدن به جایگاه اولین و بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش مطمئن و پایدار درسراسر کشور
  • منشور حقوق مشتریان پایدار سرویس:
            
      •  مشتري حق دارد که سوال کند تا جواب شفاف و قانع کننده دریافت نماید .
      •  مشتري حق دارد که بداند چه نوع خدماتی و با چه ویژگی ها و شرایطی دریافت می نماید .
      •  مشتري حق دارد که بداند چه ضمانتها و شرایطی در پشتیبانی محصول و خدمات مجموعه پایدار قراردارد .
      •  مشتري حق دارد که بداند به چه دلیل و وجوه تمایزي از خدمات ما استفاده می کند.
      •  مشتري حق دارد که بهترین را براساس دانسته ها و سلیقه خود انتخاب نماید .
      •  مشتري حق دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن به خدمات پیش ، درحین و پس از فروش سازمان پایدار سرویس دسترسی نماید
      •  مشتري حق دارد که دانسته هاي خود را بطور منطقی از سازمان طلب نموده و دریافت نماید .
      • مشتري بهترین داور ما بین تعهدات و اعمال ما می باشد.                                                                                                                                                                                    
      •  بدست آوردن یک مشتري نیازمند صرف هفته ها ، ماهها وقت و منابع سازمان بوده و یک لحظه غفلت باعث از دست دادن مشتري می گردد
     

 

امروزه توجه به كيفيت كالا که از مهمترين وظايف شركت هاي واردتی میباشد و خدمات پس از فروش ضامن حفظ اين كيفيت و اعتبار بخشیدن به آن  برند است.

لذا مجموعه خدمات طلایی پایدار در همین راستا تمامی اهداف خود را برنامه ریزی کرده و می کوشد همواره بهترين خدمات رسان در زمینه خدمات پس از فروش لوازم خانگی در ايران باشد.

.

تمامی حقوق این وبسایت برای پایدار سرویس محفوظ می باشد.

به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید
طراحی و بهینه سازی